MG’nin yenilikçi şarj edilebilir hibrit teknolojisi, C SUV segmentindeki rakiplerine kıyasla avantajlı boyutları ve yüksek donanımıyla ön plana çıkan EHS PHEV modeli henüz Türkiye’ye gelmeden 40 adet satıldı.
Ülkemizde Doğan Holding çatısı altında faaliyet gösteren Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen İngiliz kökenli MG, C SUV segmentindeki yeni modeli EHS ile Türkiye pazarına başarılı bir giriş yaptı. Markanın ilk şarj edilebilir hibrit modeli olarak göz alıcı tasarımı ve yüksek verimliliğiyle sınıfındaki rakiplerinden ayrışan yeni EHS PHEV, Comfort ve Luxury olmak üzere iki farklı donanım seçeneğiyle ülkemizdeki otomobil severlere sunuldu. Şimdiden 40 adetlik satış grafiğini yakalamayı başaran EHS’e 679 bin TL’den başlayan fiyatlarla sahip olunabiliyor.
KÜÇÜKYUMUK: SATIŞLARIMIZ MÜŞTERİ GÜVENİNİN KANITI
Konuyla ilgili görüşlerini belirten MG Türkiye Marka Direktörü Tolga Küçükyumuk, “MG’nin yenilikçi ve çevreci modellerini otomobilseverlerle buluşturmaya devam ediyoruz. Markamızın ilk şarj edilebilir hibrit modeli yeni MG EHS’in teknolojisi, sınıf lideri boyutları ve yüksek donanımıyla Türkiye pazarında kendine güçlü bir konum kazanmasını bekliyorduk. Beklentimiz gerçekleşti ve henüz araçlar Türkiye’ye varmadan 40 adetlik satış gerçekleştirdik. Bu durum, kullanıcılarımıza sunduğumuz üstün kalitenin yanı sıra markamıza ve Doğan Trend Otomotiv’e duyulan güvenin de kanıtı oldu” şeklinde konuştu. Tolga Küçükyumuk, MG markasının %100 elektrikli SUV modeli ZS EV’nin ise çizdiği başarılı satış grafiğini Ekim ayında da sürdürdüğünü ve Türkiye’nin en çok satan ilk 5 elektrikli otomobili arasına girmeyi başardığının da altını çizdi.
Elektrikli ve benzinli motoruyla toplam 258 PS (190 kW) güç ve 480 Nm tork üreten, 100 km/sa hıza 6,9 saniyede çıkabilen yeni EHS PHEV, Türkiye’deki kullanıcılarının karşısına Comfort ve Luxury donanım seviyeleriyle çıkıyor.