Örneğin bundan 10 sene önce neredeyse adını bile anmadığımız elektrikli otomobiller, günümüzde hayatımızın ayrılmaz parçalarından biri oldu. Bu dönüşüm sürecinde sadece ürünler değil, pazarlama stratejileri de değişti. Tepeden tırnağa yenilenen ve değişim dalgasını usta bir sörfçü edasıyla kontrol eden BMW de bu markalardan biri.
Kabul edin ya da etmeyin, BMW artık “gençlere” hitap eden bir üretici olmak niyetinde. Bunu her fırsatta kanıtlamaya çalışan üretici, yoğun eleştiriler aldığı tasarım dilini değiştirmeye de niyetli değil. Hatta bu eleştirilerin üstüne, inanılmaz bir pazarlama kampanyası ile karşımızda.
İkinci nesil X2 ve elektrikli kardeşi iX2, 11 Ekim tarihinde resmen tanıtılacak. Bavyeralı üretici, SUV kardeşlerin ilk ipucu görüntülerini ise popüler bir video oyunu olan Fortnite üzerinde yayınlamaya karar verdi. Şaka yapmıyoruz!
Oyun içerisinde “Hypnopolis” isimli sanal bir ada yaratan üretici, kendisine ait ünlü “Dört Silindir” binasını da bu adaya dikmiş. Oyuncular, “3541-0917-2429” ada kodunu kullanarak burayı gezebiliyor, hatta X2 prototipini bir sürüşe bile çıkartabiliyor.
Ne diyelim; yaşlandık….
BMW’nin yeni SUV modelleri, 11 Ekim’de düzenlenecek bir lansman ile tanıtılacak. X1 ve iX1’in mekanik kardeşleri, daha önce pek çok kez test edilirken yakalanmıştı.
Kaynak: motor1