Otomobil devleri, özellikle son dönemde logolarında değişikliğe gidiyor. Daha modern görünümle yeniden şekillendirilen logolar, birçok şirket tarafından bu yıl içerisinde değiştirildi. Yakın zamanda bu akıma Alman otomobil devi Auidi’de katıldı.
Audi, neredeyse bir asırdır kullandığı halkalı logosunda değişikliğe gitti. Mevcut görünüm korunurken, daha modernleşen ve göze hoş görününen bir tasarım tercih edildi.
AUDI, YENİ LOGOSUNU TANITTI
Daha önce birçok kez ikonik logosunu yenileyen Audi, şimdi de bir kez daha bu konuda değişikliğe gittiğini duyurdu. Otomobil üreticisi, güncellenmiş yeni logosunu tanıttı. Yeni logoda, ikonik halkalarda herhangi bir değişiklik yapılmadığı görülürken, iki boyutlu, daha minimalist ve düz bir tasarıma gidildiği göze çarpıyor.
Görüntüden de anlaşıldığı üzere yeni logo, daha modern görünümüyle ikonik halkayı gözler önüne seriyor. Siyah arka planda öne çıkan beyaz halkalar, logonun görünürlüğünü de artırmış durumda.
Yıllar sonra gelen değişikliğe ilişkin Audi tasarımcılarından Andre Georgi, şu açıklamalarda bulundu:
“Yeni iki boyutlu görünüm daha modern bir görünüm sunarken kurumsal kimliğimizi benzersiz kılıyor. Halkaların etrafındaki siyah detaylar, aracın rengi ne olursa olsun tutarlı, üstün kaliteli bir görünüm sağlıyor. Dört halkanın gelecekte arabalar, reklam panoları, akıllı telefonlar ve daha birçok farklı yerde aynı görünmesini istiyoruz”
Kaynak: TGRT Haber